Det förflutna hinner alltid ikapp...

Idag efter jobbet kände jag mig glad och nöjd. Visade en kollega en garnaffär som hon inte kände till och där hittade hon det garn hon sökte. Intet ont anande gick jag till mataffären för att handla. I affären "sprang jag på" den person som är den största orsaken till att jag blivit sjuk (det finns några till som också bidragit). Nu känns det som att hela kvällen har blivit förstörd. Allt gammalt kommer upp igen, det gör det alltid när jag träffar på den här personen. Visst har det blivit bättre mot hur det var tidigare, då jag blev alldeles skakig och fick hjärtklappning bara jag såg personen i fråga. Det beror säkert på att mitt allmäntillstånd är mycket bättre nu. Tyvärr har jag inte kommit så långt än att jag inte reagerar när jag ser personen. Vet inte om jag någonsin kommer så långt för det förflutna tycks alltid hinna ikapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0