Shoppingformen - vart har den tagit vägen?

Har varit på stan och shoppat med min tonårsdotter större delen av dagen. Det brukar ta tid när denna dotter ska handla (eller något ska handlas till henne). Idag var inget undantag; det kändes som vi var i varenda affär i hela Borås. Min dotter har en egen smak som inte följer någon speciell stil och inte heller modet, så att hitta kläder till henne är inte lätt. Men vi hittade kläder både hon och jag. Vi var också och åt lunch eftersom en matpaus är nödvändig när dottern är med och handlar. Dagen blev lyckad och vi var båda glada och nöjda när vi skildes åt. Jag gick och köpte lite mat och sedan tog jag bussen hem. Väl hemma kände jag mig helt slut, var tvungen att gå och lägga mig en stund. Ställer mig därför frågan: När försvann min shoppingform? Tidigare kunde jag vara på stan och shoppa hela dagen och ändå vara pigg när jag kom hem. När ändrades detta? Har det kommit plötslig eller sakta smugit sig på? Jag vet inte... Men jag vägrar tro att det har något med åldern att göra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0