Välkommen till min nya blogg!

Jag är en 40-årig kvinna som tänkt prova det här med att blogga. Är inte så teknisk av mig så det tar nog ett tag för mig att förstå hur det hela fungerar.
Börjar med att berätta lite om mig själv:
Jag är frånskild och har tre barn i åldrarna 8-16 år. De bor hos sin pappa och är hos mig varannan helg. Jag är alltså något så ovanligt som en varannan-helg-mamma.
Efter en lång sjukskrivning har jag börjat komma tllbaka till vardagslivet. Sedan i höstas studerar jag 50 % och sedan ca en månad tillbaka har jag börjat arbetsträna. 1 mars ska jag vara tillbaka på 100 % (inkl studierna). Tanken är att jag här på min blogg ska skriva om hur det går med studier och arbete, men även om annat som upptar mina tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0