Flörtis

"Flörtar du med alla?" frågade min kompis när vi var och fikade för ett tag sedan. Hon syftade på att jag gett killen i kassan en komplimang för hans nya frisyr. "Givetvis", svarade jag samtidigt som jag funderade över vad det är för flörtigt i att ge en positiv kommentar till en person som ändrat frisyr. Men jag är nog ganska flörtig av mig, eller så är jag bara vänlig och trevlig. Vill ju försöka göra ett positivt intryck när jag möter andra människor, särskilt om det är någon jag tycker verkar intressant. Min kompis tycker att det blir lite för mycket ibland. Som förra sommaren när jag gav en kille på vårt stamställe en puss på kinden. Då tyckte hon det var pinsamt att gå dit igen, men själv tyckte jag inte det var så farligt. Killen i fråga kom nog inte ihåg det så länge. Den jag helst flörtar med är annars en homosexuell man i Ica-affären där jag brukar handla. Han flörtar gärna tillbaka och det känns väldigt säkert och tryggt att flörta med honom eftersom jag inte "riskerar" något. Självklart kommer jag fortsätta flörta och det blir säkert mer nu när våren är här och sommaren närmar sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0