Ordningen återställd

Idag pustar jag ut efter gårdagens heldag med förläsningar. Det är roligt och (oftast) intressant att gå på kursens förläsningar, men det tar på krafterna. Inte konstigt med tanke på att det blir långa dagar - igår var jag hemifrån nästan tolv timmar.
Skönt med lediga onsdagar efter tisdagarnas föreläsningar. Det är inte föreläsningar varje vecka, långt därifrån. De flesta onsdagar brukar jag ägna åt att plugga, men inte idag. Jag har snart tvättid; ska köra igång två maskiner och sedan ta bussen till stan och fika. Hoppas på att "ordningen ska vara återställd" på mitt favoritcafé. På tal om det så startar sfi:s verksamhet imorgon igen. Skolan har varit stängd i en hel vecka p g a snöröjning. Det ska bli roligt att jobba igen imorgon, men idag ska jag fortsätta slappa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0