Jag känner ingenting...

En kväll för många år sedan satt jag i en fåtölj och fällde ovanstående kommentar. Jag hade nyligen slutat amma min yngsta dotter och drack vin igen för första gången på nästan två år (efter graviditet och amning). Min fd man och min väninna tyckte att jag verkade ganska berusad. Då sa jag dessa ord: "Jag känner ingenting.."
Efter att ha haft ont i ryggen i snart en vecka så har jag ikväll druckit vin. Nu kan jag åter säga: "Jag känner ingenting", för just nu har jag inte alls ont i ryggen.
Även i andra sammanhang kan man ju fälla ovanstående kommentar. Om man skulle hamna i en intim situation med en man som har en mycket liten snopp till exempel... Vilket osökt får mig att tänka på dagens inslag om Poseidon på www.tv4play.se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0