Gummsjuka?

Gubbsjuka har man ju hört talas om, så det kanske finns något som kallas gummsjuka också. För ett tag sedan kände jag mig lite anklagad för att vara gummsjuk. Jag befann mig i ett klassrum med sjuor tillsammans med en annan lärare. Jag höll ett lite extra vakande öga på en grupp killar som jag visste kan ha lite svårt att vara tysta. Min kollega hade en genomgång och jag ville försäkra mig om att killarna inte störde resten av klassen. En av killarna lade märke till att jag tittade lite extra på honom och frågade: "Kollar du in mig?" Det gjorde jag absolut inte - inte på det sätt som han menade. Och det talade jag om, mycket tydligt. Sedan vågade jag inte titta på killgruppen på en stund. Jag kände mig nästan som en pedofil. Visserligen gillar jag yngre män/killar, men inte unga! Jag vill inte att de ska vara så unga att jag kunnat vara deras mamma.

Kommentarer
Postat av: Joanna- ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg finns även en dagens blogg tävling där du har chansena tt bli länkad inför mina 200-600 unika läsaredagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-09 @ 20:22:22
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Gunilla

Du skulle svarat: Ja, det gör jag för ni kan ju inte vara tysta! Oftast biter det ganska bra om man har svar på tal...

Kramkram

2011-06-09 @ 21:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0