Nätdejting

Efter min skilsmässa för sex år sedan så har jag testat nätdejting en del. Jag har träffat flera män IRL (in real life). Men i de flesta fall har vi bara pratat och fikat. Att träffas på en neutral offentlig plats första gången är en självklarhet. Dels för att kunna känna sig trygg, men också för att lätt kunna dra sig ur situationen om man inte är intresserad. Jag träffar aldrig någon som jag inte har chattat med, gärna också pratat med i telefon.
Jag upphör dock aldrig att förvånas över hur mycket "konstigt folk" det finns. Nu ställs det större krav på bilder som får finnas på användarnas profiler, men tidigare så var kraven inte så stora. Vet inte hur många gånger jag har stött på profiler där killar/män glatt visar bilder på sina könsorgan. För mig fungerar dessa bilder direkt avtändande, men jag tror inte att könens ägare hade den avsikten när de publicerade bilderna. Under en i övrigt trevlig och rumsren chattkonversation kan det också dyka upp erbjudanden om att få se bildbevis på mannens utrustning. Behöver jag ens nämna att jag blockerar dessa män från min chatt utan tvekan?
Jag vet faktiskt inte om jag skulle rekommendera nätdejting, men det finns säkert lite mer "seriösa" sajter också. Själv tycker jag nog att krogen känns säkrare - människor brukar ju vanligtvis visa sitt rätta jag under alkoholens inverkan...


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-19 @ 14:04:10
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag har också provat en del nätdejting och det är mycket svårt att hitta "vettiga" människor. Jag blir ju inte direkt inspirerad av det du delar med dig av dina erfarenheter =(. Hoppas det går bättre för dig i framtiden!

2011-10-08 @ 14:06:35
URL: http://www.nätdejtingtips.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0